آماده باش اکیپ های عملیاتی سیستان و بلوچستان برای اعزام به استان هرمزگان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال زلزله شدید روز یکشنبه در استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان به عنوان استان معین امداد رسانی معرفی شد و تیم های عملیاتی و امدادی این شرکت در جنوب استان به صورت آماده باش کامل برای اعزام به استان هرمزگان هستند. به گزارش پایگاه […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال زلزله شدید روز یکشنبه در استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان به عنوان استان معین امداد رسانی معرفی شد و تیم های عملیاتی و امدادی این شرکت در جنوب استان به صورت آماده باش کامل برای اعزام به استان هرمزگان هستند.

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،خلیل عوض زاده اظهار داشت: تیم های عملیاتی و امدادی توزیع برق شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، دشتیاری، چابهار، کنارک و راسک با تجهیزات کامل در الویت اول اعزام به استان هرمزگان هستند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه تدارکات و پشتیبانی لجستیک برنامه ریزی و آمادگی لازم صورت گرفته و در صورت اعلام نیاز استان هرمزگان، پشتیبانی کامل از مناطق آسیب دیده به منظور پایداری شبکه های آسیب دیده انجام می شود.