آماده‌سازی شرکت آب منطقه ای هرمزگان برای افراد کم توان جسمی

شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان با اجرای اقدامات مختلف زیر ساختی و قانونی شرایط حضور مناسب افراد کم توان جسمی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان شرکت آب منطقه ای هرمزگان برای افراد کم توان جسمی آماده سازی شده است.

جمشید عیدانی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در خصوص توجه به افراد کم توان جسمی و قانون حمایت از حقوق افراد معلول در این شرکت گفت: ایجاد بستر مناسب برای ورود فعال و مؤثر افراد دارای معلولیت و محدودیت در سطح سازمان بسیار حیاتی و مهم است؛ چرا که استفاده از همه امکانات موجود از حقوق ابتدایی مراجعه کنندگان و همکاران محسوب می شود.

جمشید عیدانی در ادامه اظهار کرد: به منظور دستیابی به راه حل‌های مناسب‌سازی و آماده‌سازی محیط، برای استفاده افراد کم‌توان جسمی و معلولان گرامی، در راستای رعایت تساوی حقوق شهروندی که بتوانند از امکانات و خدمات این شرکت استفاده کنند، اقدامات مختلفی انجام شده است.

وی افزود : میزخدمت غیرحضوری و الکترونیکی این شرکت به آدرس wwwhrrw.ir در دسترس شهروندان است تا بدون مراجعه حضوری، به خدمات مرتبط با صدور و تمدید پروانه‌های بهره برداری از چاه، چشمه و قنات و تمامی خدمات میزخدمت آنلاین شرکت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان ادامه داد: هم استانی های عزیز و بخصوص توانخواهان گرامی در حال حاضر با مراجعه به میز خدمت آنلاین که در وبگاه اینترنتی این شرکت معرفی گردیده است، قادرند به کلیه خدمات ضروری دسترسی داشته باشند.

عیدانی با اشاره به اینکه تعدادی از همکاران شاغل در این شرکت از معلولین، جانبازان و توانخواهان عزیز هستند توضیح داد: بکارگیری افراد معلول تا سقف مجوزهای استخدامی از طریق آزمون صورت گرفته است و برای سهولت در انجام امورات و رفت و آمد در محیط های اداری اقدامات موثر و مفیدی انجام شده است که از این جمله می توان به؛ کاهش ساعات کار افراد دارای معلولیت، ساخت سطح شیبدار و بالابر برقی جهت ورود و خروج افراد دارای معلولیت، ساخت سرویس های بهداشتی مناسب و اختصاص پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

وی یاد آور شد : به تازگی نیز مسیر پیاده راه مخصوص نابینایان از ابتدای درب نگهبانی شرکت تا ورودی ساختمان اداری احداث شده است تا کمکی برای سهولت حضور افراد روشندل باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در پایان تاکید : افراد توانخواه و معلول انسان های توانمند و با انگیزه ای هستند و فراهم نمودن این موارد کمترین اقدامی است که می توان برای این عزیزان انجام داد و کرد این شرکت به مناسبت روز معلول از افراد توانخواه حاضر در شرکت تقدیر و تشکر مناسب را به عمل آورده است.