آغاز پروژه بهینه سازی و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی از سد شهید عباسپور به اندیکا

معاونت پروژه ها  در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از آغاز پروژه بهینه سازی و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی از سد شهید عباسپور به شهرستان اندیکا خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت ” مراد نیک بخش” با اعلام این خبر گفت : به درخواست مجموعه سازمان آب و برق […]

معاونت پروژه ها  در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از آغاز پروژه بهینه سازی و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی از سد شهید عباسپور به شهرستان اندیکا خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ” مراد نیک بخش” با اعلام این خبر گفت : به درخواست مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و هماهنگی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور در خصوص تعمیر و بازسازی خط اصلی انتقال آب از سد شهید عباسپور به شهرستان اندیکا ، پس از بررسی های میدانی و برگزاری جلسات فنی با کارفرما ، پروژه بهینه سازی و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی ، توسط شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان به شهرستان اندیکا آغاز شد.

وی در ادامه افزود : با توجه به فرسودگی خط انتقال ، در هر مرحله استارت و استپ پمپ های ایستگاه های آبرسانی ، خط انتقال از چند نقطه دچار پارگی و آسیب می شد که برای ترمیم و جوشکاری نیاز به تخلیه لاین و قطعی طولانی مدت آب شهرستان بود و این امر نارضایتی شهروندان را بهمراه داشت بر همین اساس به منظور ایجاد ثبات در آبرسانی به شهرستان اندیکا این پروژه در دستور کار قرار گرفت .

نیک بخش در پایان اظهار داشت : این پروژه با تلاش و همت نیروهای شرکت تعمیرات و همچنین دستگاه نظارت شرکت تولید سد و نیروگاه شهید عباسپور در حال انجام میباشد.