آغاز عملیات مانور جهادی بهینه سازی روشنائی معابر در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آغاز عملیات مانور جهادی بهینه سازی روشنائی معابر، ترمیم و پاکسازی چراغ های معابر در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس محمد مرادی در جلسه مدیران این شرکت، ضمن تشکر و قدردانی از همه هم استانی های فهیم و ارجمند کرمانشاهی برای همکاری در تابستان سال جاری اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای میدانی انجام شده ، نیاز به یک همت جهادی برای اصلاح و ترمیم روشنائی معابر در سطح شهر کرمانشاه و شهرستانهای استان وجود داشت.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته از روز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ با تهیه تمامی تجهیزات فنی، پشتیبانی و نیروی متخصص فنی، عملیات اصلاح روشنائی معابر با اولویت مسیرهای اصلی، بلوارها، خیابانها و در ادامه کوچه ها و محله ها آغاز می گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار داشت: این مانور در شهر کرمانشاه ۶ دستگاه خودرو بالابر ، ۱۴ هزار لامپ از انواع ۲۵۰ وات سدیمی، ۲۵۰ وات جیوه ای، ۱۵۰ وات و …. به همراه لوازمات جانبی با حضور ۷۰ نفر از سیمبانان، تکنسین ها و مهندسین این شرکت اجرائی خواهد شد.

وی در ادامه خلاصه وضعیتی از روشنایی معابر استان در شش ماهه اول سالجاری ارائه داد که از جمله می توان به تعویض تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ لامپ، احداث یک هزار و ۷۰۰ متر شبکه معابر جدید، نصب بیش از یک هزار و ۶۶۳ چراغ و …اشاره داشت.

مهندس مرادی در ادامه افزود: رشد انرژی مصرفی روشنایی معابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته که این مقدار سه و نیم درصد افزایش را نشان می دهد.

وی گفت: طی سال جاری شاخه زنی درختان حجیم که شاخه های آن در داخل شبکه برق باعث اتصالی و مانع از پخش لوکس نور مناسب روشنایی معابر خواهد شد با هماهنگی شهرداری های کرمانشاه و در سطح استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه روشنائی معابر، مراتب را واحد ۱۲۱ اطلاع دهند یا در سامانه برق من ثبت نمایند.