مدیرعامل شرکت برق منطقه­ای سمنان خبر داد:

آغاز عملیات تست و راه اندازی پروژه احداث پست ۲۰ /۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از پروژه در حال احداث پست 20/63 کیلوولت تاریخانه دامغان بازدید و در جریان جزئیات اجرایی و میزان پیشرفت آن قرار گرفت.

مهندس مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان پس از بازدید از قسمت های مختلف این پروژه از آغاز عملیات تست و راه­اندازی تجهیزات و سیستم­های نصب شده در پروژه احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان خبر داد.

مهندس وفایی با اشاره به اعتبار ۱۲۵۰۰۰۰ میلیون ریالی این پروژه و پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی آن افزود: عملیات اجرایی بخش ساختمانی و نصب تجهیزات در این پروژه به اتمام رسیده و عملیات تست و راه­اندازی تجهیزات و سیستم­های برقی نصب شده، آغاز گردیده است که با اتمام عملیات تست و راه اندازی، پست مذکور آماده بهره­برداری می­گردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه­ای سمنان با اشاره به اهداف اجرایی پروژه احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان گفت: احداث این پست ضمن تامین برق خانگی و پشتیبانی از تامین برق صنعتی منطقه، موجب افزایش قابلیت مانور در شبکه، افزایش قابلیت اطمینان، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع، بهبود وضعیت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه های فوق توزیع و توزیع در سطح شهرستان دامغان نیز خواهد شد.