آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۵ روستای آبادان

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای خوزستان، طرح آبرسانی به ۳۵ روستای شهرستان آبادان کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در آئین کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاهای آبادان اظهار کرد: با توجه به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آبی در روستاها، در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای خوزستان،آیین کلنگ زنی طرح های آبرسانی به ۳۵ روستای شهرستان آبادان با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: در قالب این پروژه، عملیات آبرسانی از روستای ابوخضراوی آغاز و تا روستای نهر کریم ادامه می یابد که در مجموع ۳۵ روستای آبادان از آب با کیفیت و پایدار بهره مند می شوند.
مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به جمعیت تحت پوشش این طرح بیان کرد: جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۷ هزار نفر است که شامل ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار می شود.
کرمی نژاد با اشاره به حجم عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد: در این پروژه ۸۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا خواهد شد و یک مخزن ذخیره آب پاک به ظرفیت ۴ هزار متر مکعب احداث می شود و بازسازی۲ ایستگاه و تصفیه خانه نیز در دستور کار است.