آغاز به کارغرفه آب منطقه ای اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه صنعت آب

با حضور مدیر عامل غرفه شرکت آب منطقه ای اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه صنعت آب آغاز به کار کرد.

به گزارش برقاب : در خصوص  آغاز به کارغرفه آب منطقه ای اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه صنعت آب شرکت آب منطقه ای اصفهان، صبح امروز دوم بهمن ماه غرفه ی اختصاصی شرکت آب اصفهان با معرفی اقدامات شرکت، پروژه های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی و نیز اطلاع رسانی پنجمین جشنواره ملی داستان آب، جشنواره مطبوعاتی قاصد آب و هم چنین دیگر دستآوردهای شرکت آغاز به کار نمود.

مدیر عامل شرکت آب اصفهان با حضور در آیین افتتاح این نمایشگاه در ارتباط با  آغاز به کارغرفه آب منطقه ای اصفهان  اظهار داشت: امید است از توان صنعت و شرکت های دانش بنیان برای مدیریت بهتر مصرف آب در بخش صنعت و کشاورزی استفاده کرد.

ساسانی ضمن بازدید از غرفه های شرکت مدیریت منابع آب ایران، صنعت آب، شرکت های کنتور ساز و … از کلیه همکاران تقدیر و تشکر نمود.

اجرای گروه نمایشی، توزیع اقلام اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از دیگر برنامه های غرقه شرکت آب اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه صنعت آب است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» و «سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق» در فضایی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع با حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی با حضور حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق در چهار سالن نمایشگاهی با حدود ۱۱۳ غرفه نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده است.