آشنایی با توانمندی‌های صنعت برق ایران

هیئتی متشکل از مدیرعامل شرکت تولید برق وزارت نیرو سوریه و کارشناسان صنعت برق و نیروگاهی کشور سوریه با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعت برق ایران به دعوت شرکت آهار، از نیروگاه مشهد بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد ؛ در این بازدید، هیئت سوری از نزدیک در جریان پروژه […]

هیئتی متشکل از مدیرعامل شرکت تولید برق وزارت نیرو سوریه و کارشناسان صنعت برق و نیروگاهی کشور سوریه با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعت برق ایران به دعوت شرکت آهار، از نیروگاه مشهد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد ؛ در این بازدید، هیئت سوری از نزدیک در جریان پروژه های انجام شده توسط شرکت آهار در نیروگاه مشهد و همچنین دانش و توانمندی متخصصان ایرانی به‌ویژه کارکنان توانمند نیروگاه مشهد با نیم قرن سابقه پر افتخار در صنعت نیروگاهی قرار گرفتند.

مهندس امیر طالبی طرقبه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد نیز ضمن خوشامد‌گویی به میهمانان سوری، با اشاره به بیش از نیم قرن تولید مستمر و پایدار برق در واحدهای نیروگاه مشهد، به معرفی گوشه ای از توانمندی های همکاران نیروگاه مشهد در ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی پرداختند.

وی ادامه داد: شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ آمادگی خود را برای مشارکت در پروژه‌های تعمیرات نیروگاه‌های کشور سوریه یا بهره‌برداری، سرویس و نگهداری آن‌ها اعلام می‌ نماید و از هرگونه همکاری در بازسازی نیروگاه های کشور سوریه استقبال می نمائیم.

در پایان ضمن بازدید از واحدهای اشکودا و آلستوم با گرفتن عکس یادگاری درمحل یادمان شهدای نیروگاه مشهد دو طرف به این دیدار خاتمه دادند.