آزادسازی حریم و بستر اراضی عارفی

مدیر امور منابع آب مشهد از آزادسازی حدود یک هزار متر مربع از حریم و بستر اراضی عارفی ۱۵ معروف به کوهباد شهرستان مشهد خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزویی اظهار کرد: با پیگیری گروه رودخانه های امور آب مشهد و همکاری نیروی انتظامی، حدود یک هزار متر مربع […]

مدیر امور منابع آب مشهد از آزادسازی حدود یک هزار متر مربع از حریم و بستر اراضی عارفی ۱۵ معروف به کوهباد شهرستان مشهد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزویی اظهار کرد: با پیگیری گروه رودخانه های امور آب مشهد و همکاری نیروی انتظامی، حدود یک هزار متر مربع از حریم و بستر اراضی عارفی ۱۵ معروف به کوهباد شهرستان مشهد رفع تصرف شد.

وی افزود: در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی، منابع طبیعی کشور، حمایت از حقوق عمومی، حفاظت و صیانت از منابع آبی وبا استفاده از ظرفیت شورای حفظ بیت المال، همکاران گروه رودخانه های امور منابع آب مشهد ، اقدام به آزادسازی و رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی حریم وبستر اراضی عارفی معروف به  کوهباد کردند.

توقیف پنجمین دستگاه حفاری غیرمجاز در سال جاری

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: پنجمین دستگاه حفاری غیرمجاز در محدوده عملکرد امور منابع آب مشهد توقیف شد.

برزویی اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و برخورد با متخلفان این اقدام با تلاش همکاران این امور وگروه های گشت و بازرسی با هماهنگی دادستان شهرستان مشهد و همکاری نیروهای انتظامی صورت گرفته است.

وی افزود: به دنبال این اقدام یک دستگاه غیرمجاز حفاری چاه در اراضی روستا ناظریه مشهد در حین حفاری چاه غیرمجاز مورد شناسایی و توقیف قرار گرفت و به انبار شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی منتقل شد.

لازم به ذکر است این پنجمین دستگاه غیرمجاز حفاری چاه بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون در محدوده تحت پوشش این امور مشتمل بر شهرستان های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان، طرقبه شاندیز توقف شده است.