مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از انتقال آب پایدار در مرزها خبر داد؛

آب پایدار مرزها باید تقویت شود

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور: امسال با تلاش همکاران در شرکت های آب و فضلاب، آب پایدار در مرزها  برقرار شد و این کار بزرگی بود که باید تقویت شود.

به گزارش برقآب، اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور امسال موفق به برقراری آب پایدار در مرزها شده است. این کار بزرگ با تلاش همکاران در شرکت های آب و فاضلاب انجام شد و حالا باید تقویت شود. در مراسم بدرقه خادمین آبرسان اربعین، جعفری اظهار داشت که همه ما افتخار داریم در این مراسم نقش سقایی را ایفا کنیم. او شهادت را یکی از بالهای شیعه نامید و بیان کرد که پیاده روی اربعین بحث بزرگ اعتقادی برای شیعان جهان است. جعفری افزود که دشمن تلاش کرده است تا عاشورا و اربعین را تحت شعاع قرار دهد، اما مردم در ایام محرم نشان دادند که همچنان این مراسم با شکوه برگزار می‌شود.

در خصوص رساندن آب پایدار به مرزها، جعفری تاکید کرد که تفاوت زیادی بین سال گذشته و امسال وجود دارد. او اظهار کرد که با تلاش همکاران، شرکت های آب و فاضلاب موفق به برقراری آب پایدار در مرزها شده اند و این کار بزرگی است که باید تقویت شود. درباره مدیریت فاضلاب در مرزها، جعفری اعلام کرد که کیفیت آب پایدار باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برنامه های موثری در این زمینه برای سال بعد در دست انجام است.

جعفری در پایان اظهار داشت که همکاران میل زیادی برای حضور در حرم سید الشهدا در این ایام دارند، اما زحمتی که خادمان اربعین از شرکت مهندسی در مرزها میکشند، کمتر از زیارت نیست و زحمات آنها جبران خواهد شد.