آب منطقه ای خراسان رضوی میزبان ۱۱۰ بانوی ورزشکار صنعت آب و برق کشور

میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی پانزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و نهمین دوره رقابت های شطرنج‌ بانوان وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه ای خراسان رضوی آغازشد.

به گزارش برقاب : رویا قزلباش، رییس کمیته بدمینتون وزارت نیرو و برگذاری این رقابت ها گفت: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی میزبان ۱۱۰ ورزشکار از ۱۳ استان سراسر کشور طی ۳ روز در مشهد مقدس برگزار می شود. وی افزود: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در مسابقات بدمینتون با حضور ۱۴ تیم از ۱۰ استان کشور در ۳رده تیمی، آزاد دوبل و آزاد انفرادی به صورت دوره ای و آزاد برگزار خواهد شد.

رییس کمیته بدمینتون وزارت نیرو خاطر نشان کرد: در رقابت های آزاد انفرادی همه تیم ها می توانند نماینده معرفی کنند که به صورت تک حذفی برگزار می شود.

قزلباش تصریح کرد: در ابتدا رقابتها در ۴ گروه آغاز و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد و ۲ تیم به دور حذفی راه پیدا خواهند کرد و مرحله فینال و رده بندی جمعه ۲۲ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نعمت نژاد، سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و مدیران این شرکت در میزبانی این رقابت ها گفت: برگزاری رقابتهای ورزشی با وجود شرایط استرس زا و فشردگی کار کارکنان صنعت آب و برق امری ضروری است.

قزلباش با اشاره به این که بانوان ورزشکار با توجه به این که هم کار در منزل و هم محل کار را باید به درستی مدیرت کنند نیاز به روحیه شادابی و نشاط دارند و  یادآور شد: معتقدیم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کارکنان در جهت تقویت روح و روان آنها در جهت پیشبرد اهداف وزارت تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

مسئول برگزاری این رقابتها با شاره به این که خانم براتی رییس کمیته شطرنج وزارت نیرو را برعهده دارد از حضور ۲۵ ورزشکار شطرنج  در این رقابتها خبر داد و گفت : این رقابتها از ۸ استان کشور به صورت انفرادی و تیمی به روش سوئیسی  برگزار می شود.

در پایان این رقابت ها نفرات اول تا سوم و همچنین تیم های برتر معرفی و علاوه بر حکم و مدال قهرمانی هدایایی به رسم یادبود به قهرمانان و ورزشکاران این دوره از رقابت ها اهدا می شود.

ریاست کمیته داوران این رقابت ها برعهده پاشا نجاتی، رییس سابق هیات شطرنج خراسان ر ضوی است؛ هانیه ملک جعفریان و آمنه رضاییان و فارسیان داوری این رقابت ها را برعهده دارند.

خبرنگار_مجیدخروشی