آب منطقه ای اردبیل در روزی که گذشت

در شرکت آب منطقه ای اردبیل مهندس علیرضا شاهین فر بعنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور فرهنگی انتخاب و گزارشی از افزایش کشت پائیزه ارائه شد.

به گزارش برقآب، در شرکت آب منطقه ای استان اردبیل مهندس علیرضا شاهین فر بعنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور فرهنگی انتخاب و گزارشی از افزایش کشت پائیزه ارائه شد.

 

با صدور حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل؛

مدیر جدید روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای استان اردبیل منصوب شد

 

دکتر علی حیدری اناری در این حکم مهندس علیرضا شاهین فر را بعنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای استان اردبیل منصوب کرد.

در ابلاغی که به همین منظور صادر شده، آمده است: «نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی» شرکت منصوب می شوید. انتظار می رود در چارچوب مسئولیت های مقرر، ضمن تعامل و همکاری با واحدهای ذیربط و با رعایت اصول عدالت محوری، روحیه جهادی، مردم داری و فسادستیزی در راستای تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی و تحقق اهداف عالیه شرکت، بر اساس شرح وظایف مربوطه، زیر نظر اینجانب اهتمام ویژه به عمل آورید».

کشت پاییزه در سال آبی گذشته در منطقه مغان ۱۲ هزار هکتار افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل: با وجود تغییر اقلیم . کاهش بارندگی‌‌ها کشت پاییزه در سال آبی گذشته در منطقه مغان ۱۲ هزار هکتار افزایش یافت.

 

شورای حفاظت منابع آب شمال استان با حضور فرماندارن شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و نمایندگان استانداری و سازمان جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای استان اردبیل برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید مبنی بر مهار تورم، رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: کشاورزان و زارعین از مولفه های اصلی تحقق شعار سال هستند که اصل وظیفه تولید را بر عهده دارند که لازم است جهت تحقق این مهم، همه پای کار باشیم و حمایت کنیم.

وی با عنوان اینکه تغییر اقلیم یک پدیده جهانی افزود: کاهش سطح بارندگی‌ها، کاهش پوشش و ذخایر برفی کوه‌هایی که رودخانه های مهم شمال استان از آن سرچشمه می‌گیرند منجر به کاهش محسوس آورد روخانه‌ها شده است.

دکتر علی حیدری اُناری گفت: در شرایط فعلی تمام تلاش‌ها بر این است با مدیریت میدانی، ضابطه‌مند و رعایت عدالت در توزیع و تقسیم آب، بهره‌وری در این حوزه را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت دستوری باید جای خود را به سوی مدیریت مردمی و بهره‌برداران بدهد ادامه داد: مهمترین درخواست به حق مردم از ما توزیع و تقسیم عادلانه آب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان ضرورت مدیریت میدانی هوشمند و بهنگام در بخش آب تصریح کرد: بر اساس تعریف ساز و کار جدید و استفاده از دانش روز، کشت پاییزه در سال آبی گذشته در منطقه مغان ۱۲ هزار هکتار افزایش یافت.

دکتر حیدری لازمه گذر از شرایط کم آبی را فرهنگ سازی درست و استفاده از روش های نوین عنوان کرد و گفت: دانش و ابزارهای قدیمی پاسخگوی نیاز فعلی نبوده و برای مدیریت خشکسالی باید به سمت روش های جدید برویم.

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جهت رفع مشکلات اصلی و سازه ای شبکه، مدیریت مخازن و امور مشارکتی شد.