آب شرب در روستای سرسختی علیا شهرستان شازند در وضعیت پایدار قرار گرفت

طی مراسمی که با حضور دکتراحمدی بیغش نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی ، مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آبفا استان پروژه آب رسانی به روستای سرسختی علیا شهرستان شارند ، به بهره برداری رسید.

طی مراسمی که با حضور دکتر احمدی بیغش نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی، مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، پروژه آب رسانی به روستای سرسختی علیا شهرستان شارند، به بهره برداری رسید. این مراسم نشان از توجه و آگاهی شرکت آبفا استان نسبت به نیازهای ساکنین روستاها و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی آنها دارد.

تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستای سرسختی علیا

در راستای برطرف کردن مشکل افت کیفیت آب و بهره مندی شهروندان ساکن در روستای سرسختی علیا از آب شرب سالم و بهداشتی، چاه جدید آب شرب از محل اعتبار مشارکت ملی نفت و اعتبارات مجتمع های ملی آبفاضلاب وارد مدار بهره برداری شد. این اقدام نشان از تلاش شرکت آبفا در راستای بهبود کیفیت زندگی ساکنین این روستا و تامین بهداشت را دارد.

افزایش خطوط انتقال آب و برق در روستای سرسختی علیا

با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آب و برق دیگر، شرکت آبفا در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی ۸۲۸ مشترک در روستای سرسختی علیا فعالیت کرده است. این اقدام نشان از توجه شرکت آبفا به نیازهای ساکنین این روستا و تلاش برای بهبود زندگی آنها دارد. نصب خطوط انتقال آب و برق به طول ۴۰۰ متر نیز از جمله اقداماتی است که به منظور بهبود عملکرد و کاهش مشکلات ساکنین در زمینه آب و برق در این منطقه انجام شده است.

مشاوره و همکاری با نماینده مجلس شورای اسلامی

مشارکت دکتر احمدی بیغش، نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نشان از توجه و همکاری میان شرکت آبفا و نماینده مردم به منظور رفع مشکلات ساکنین این روستا است. این همکاری نشان از تلاش مشترک برای بهبود شرایط زندگی و تأمین نیازهای اساسی مردم می باشد.