با همکاری روابط عمومی آبفای شرق و ادارات آموزش و پرورش؛

آب بهتر است یا ثروت محور مسابقه انشانویسی شد

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهر های تحت پوشش، درادامه اجرای برنامه های فرهنگی –آموزشی خود نسبت به برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع"آب بهتر است یا ثروت" اقدام کرد.

آب بهتر است یا ثروت محور مسابقه انشانویسی شد

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ، سید احمد حسینی مدیر دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اجرای طرح ابتکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران با موضوع “آب بهتر است یا ثروت” و استقبال بینظیر از سوی دانش آموزان و والدین آنها در سراسر کشور، این دفتر با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش شهر های تحت پوشش فراخوان مسابقه انشانویسی با موضوع یاد شده را طراحی و در سطح مدارس توزیع کرد.
وی در ادامه افزود: متولیان برگزاری این رویداد،‌ تاکید بر اهمیت انتخاب آب به عنوان ثروتی ماندگار و همچنین آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم صرفه جویی در مصرف آب و همچنین توجه به جلوگیری از هدررفت آن را هدف‌گذاری کرده‌اند.
بنابر اعلام حسینی ، این مسابقه برای دانش آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی و اول متوسطه طراحی و مقرر شده به ده انشای نوشته شده توسط دانش آموزان جوایز ارزنده ای از سوی دفتر روابط عمومی ابفای شرق اهدا شود.