مدیر عامل شرکت آبفا کشور در سفر به مازندران اعلام کرد:

آبفا مازندران در اجرای طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با جمعی از مدیران از شرکت آبفا مازندران از طرح تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف، تصفیه خانه فاضلاب بابل همچنین طرح آبرسانی به بابلسر و مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس اتابک جعفری در جریان بازدید از طرحهای در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان در گفتگویی اظهار داشت: استان مازندران استانی با ظرفیت بالای گردشگری است و باید برای تامین آب شرب این استان نگاه ویژه ای داشته باشیم در همین راستا در تامین آب شرب شهرهای گروه الف پیشرفت خوبی حاصل شده و با تامین اعتبارات لازم، مردم بسیاری از مزایای این طرح برخوردار شدند.
وی با اشاره به تکمیل تصفیه خانه آب بابل با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه گفت: این طرح مهم با ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور در دست اجراست که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در ادامه سخنانش با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب مازندران در اجرای طرحهای آبرسانی روستایی در قالب جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران در این بخش بسیار خوب عمل کرده و از میانگین کشوری بالاتر است در همین راستا مقرر شده روستاهایی که از این طرح جا مانده اند پیگیری شوند همچنین آبرسانی به روستاهای حاشیه سدها هم از طریق خط انتقال شهرهای گروه الف پس از برآورد همکاران شرکت آبفا استان انجام شود.
مهندس جعفری در خصوص طرحهای فاضلاب مازندران نیزگفت: اقدامات مناسبی در این بخش انجام شده و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از فاضلاب و سطح بالای آب زیرزمینی در استان مقرر شده از محل تهاتر نفت و فاینانس داخلی طرحهای فاضلاب با برنامه ریزی منسجم انجام شود