آبفای همدان دستگاه برتر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی توسعه

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در فرایند ارزیابی بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی توسعه انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که همه ساله در راستای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری […]

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در فرایند ارزیابی بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی توسعه انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که همه ساله در راستای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی برگزار میشود، امسال نیز بر مبنای ارزیابی عملکرد  سال گذشته دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
در این جشنواره بیست و چهارم که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطلوب خدمت رسانی در راستای تحقق برنامه اصلاح نظام اداری برگزار شد عملکرد ۷۷ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.
 بر همین اساس شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی توسعه استان انتخاب شد.
گفتنی است در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی عملکرد دستگاههای اجرایی در شاخص های مورد نظر بررسی و رتبه های برتر در شاخص های عمومی-اختصاصی، شاخص های عمومی و تعهدات اجرایی و اقدامات ویژه(شامل شاخص های اختصاصی اقتصاد مقاومتی و سند توسعه)  مشخص شد.
بر همین مبنا طی مراسمی با حضور فرهاد فرزانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با اهداء لوحی از مهندس  سید هادی حسینی بیدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تقدیر شد.
لازم به ذکر است بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به منظور ارج نهادن و تقدیر از خدمات ارزنده دستگاه های اجرایی و کارمندان ارجمند استان و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان معزز رجایی و باهنر برگزار شد.