آبرسانی سیار به ۱۲ روستای شهرستان مانه و سملقان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان از آبرسانی سیار به 12 روستای این شهرستان خبر داد.

«محسن روحانی» در این رابطه اظهار کرد: امسال تابستان ۲۱ روستای شهرستان مانه و سملقان دارای تنش آبی بودند که ۹ روستا وضعیت بهتری یافته اند اما آبرسانی با تانکر در ۱۲ روستا همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را در تأمین آب شرب این روستاها به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از یک میلیارد تومان جهت آبرسانی سیار به روستاهای سطح شهرستان هزینه شده است، گفت: روستاهای حسن سو، منصورآباد، گزباشی، دربند، شورک، کشک آباد، آغمزار، قلیچ قامیش، باران آباد، کهنه جلگه، کاریز و کوشکی ترکمن در حال حاضر به وسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان ضمن تقدیر و تشکر از دهیاران، اعضای شوراها و مردم روستاهای اینچه سفلی و کوشکی راجی تاکید کرد: همراهی خوب مردم و مشارکت کشاورزان جهت در اختیار گذاشتن چاه‌های آب کشاورزی موجب شد وضعیت باثباتی را در این روستاها جهت آبرسانی برقرار کنیم و امیدواریم  با تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی، تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار شوند.

خاطر نشان می شود شهرستان مانه و سملقان تحت پوشش قرار دادن ۳ شهر و ۱۰۷ روستا دارای ۳۳ هزار و ۶۳۰ مشترک آب و ۲ هزار و ۶۴۶ مشترک فاضلاب می باشد.