مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به ۶روستای محروم شهرستان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  طرح آبرسانی به 6 روستای محروم شهرستان زنجان در دورافتاده ترین نقاط این شهرستان واقع در بخش زنجانرود در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  طرح آبرسانی به ۶روستای محروم شهرستان زنجان در دورافتاده ترین نقاط این شهرستان واقع در بخش زنجانرود در حال انجام است.

به گزارش برقاب به نقل از روابط عمومی آبفا زنجان «علیرضا جزء قاسمی» اظهارکرد: طرح آبرسانی به مجتمع آبرسانی چروک، قره اوغلانلو شامل روستاهای “گوک تپه”، “عزیزلو”، “ایلن”، “گوگلر”، “چروک” و “قره اوغلانلو” با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

وی افزود: این طرح هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده وارد مدار بهره برداری گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: این طرح شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط انتقال، نزدیک به ۳ کیلومتر شبکه توزیع ، یک باب ایستگاه سرچاهی، ۲ باب ایستگاه بین راهی، ۴ باب مخزن با حجم ذخیره سازی ۵۸۰ متر مکعب و ۵۶ فقره حوضچه خط انتقال می باشد.

این مسئول یادآور شد: با اجرای این طرح جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

جزء قاسمی تاکید کرد: اجرای طرح های آبرسانی روستایی و توسعه خدمات به مناطق محروم، جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده و در دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از یک میلیون جمعیت تحت پوشش دارد که از این تعداد بیش از ۷۹۷ هزار نفر جمعیت تحت پوشش شهری و بیش از ۳۲۰ هزار نفر روستایی می باشد.