آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور‌ گفت: عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به پایان رسید. علیرضا اخویان افزود: با اتمام این پروژه ها مشکل قطعی، کم‌فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستاها حل شد و در سال  جاری شاهد مشکلات ایجاد شده برای […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور‌ گفت: عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

علیرضا اخویان افزود: با اتمام این پروژه ها مشکل قطعی، کم‌فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستاها حل شد و در سال  جاری شاهد مشکلات ایجاد شده برای روستاییان مانند سنوات قبل در این روستاها نخواهیم بود.
وی  ادامه داد: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با دبی ۳۴ لیتر بر ثانیه، احداث یک‌هزار و ۵۵۰ متر مکعب متر مکعب مخزن ذخیره، لوله گذاری ۳۶ هزار و ٩٠٠ متر خط انتقال، سه هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه و ۴۶ هزار متر توسعه شبکه توزیع و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه ها  بوده است.
اخویان با بیان اینکه این پروژه ها از سال ۹۵ آغاز و طی سه فاز اجرا شده  است خاطر نشان شد: با افتتاح این پروژه ها ضمن توسعه و تقویت شبکه و منابع توزیع،  ۱۲ هزار و ۴۲۹ نفر در قالب سه هزار و ۷۶۷ خانوار روستایی شهرستان نیشابور از نعمت آب شرب بهداشتی مناسب در تمام طول سال بهره‌مند شدند.