مدیر عامل شرکت آبفا فارس :

آبرسانی به مردم فارس به صورت جهادی در حال انجام است

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با مدیران گفت: بحمدالله فعالیت های آبرسانی به مردم استان فارس که به صورت جهادی در حال انجام است، ثمرات ارزشمندی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت در جلسه ای با فریدون عباسی نماینده ی مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهچنار و مدیران امور آبفا شهرستان های مذکور ، ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آب شرب این شهرستان ها ، به بحث در خصوص آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای شهرستان های مذکور و همچنین راه های توسعه ی تصفیه خانه ی فاضلاب شهر کازرون و امور مربوط به شبکه ی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری پرداخت.
بنابراین گزارش در این جلسه مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، ضمن شرح بخشی از اقدامات برجسته ی انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی استان، گفت: طی ماه های گذشته اقدامات گسترده ای در حوزه ی آبرسانی به شهرها و روستاهای استان به ویژه مناطق محروم آغاز گردیده یا به سرانجام رسیده که بحمدالله ثمرات چشمگیری به همراه داشته است. وی تداوم خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف فارس را مستلزم یک اراده ی مشترک بین مردم و مسئولین دانست و ارائه ی پروژه های جدید آب و فاضلاب در شهرستان های کوهچنار و کازرون و همچنین طرح های توسعه ای در این مناطق را منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز دانست. صادق پور در ادامه با پرداختن به وضعیت منابع آب شرب استان که متأثر از کمبود شدید بارش ها، با کم آبی شدید مواجه گردیده است، خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان محلی در مدیریت مصرف آب شد و گفت: باید با یاری مسئولان محلی اهمیت مصرف بهینه ی آب به ویژه در شرایط کنونی را در جامعه نهادینه کنیم.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است، در این جلسه نماینده ی مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر تشریح نیازمندی های موجود در حوزه ی آبرسانی شهرستان های حوزه ی انتخابیه ی خود، به ویژه روستاهای تحت پوشش، اقدامات شرکت آبفا استان فارس در این راستا را مورد تمجید قرار داد و مراتب آمادگی خود را به منظور پیگیری جهت تأمین اعتبار لازم برای طرح های توسعه ای اعلام نمود.