آبرسانی به مجتمع ۷ روستایی شهرستان باروق در قالب طرح محرومیت زدایی

همزمان با سفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به شهرستان باروق و طی جلسه ای در دفتر فرماندار این شهرستان، مسائل و مشکلات و روند پیشرفت پروژه های آبرسانی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این با اعلام این خبر که مجتمع ۷ روستایی باروق شامل  گل سلیمان آباد، قاریاغدی، نصیرکندی، نوروزلو، قشلاق نوروزلو و حیدرآباد بوده و جزو پروژه ملی محرومیت زدایی هستند افزود: پیش بینی میکنیم بتوانیم تا پایان آذرماه سالجاری عملیات آبرسانی به این روستاها را به پایان برسانیم.
لطیف خوش سیرت تصریح کرد: عملیات آبرسانی ۷ روستایی ر باروق با همکاری پیمانکاری شرکت زیرساخت سازان اورمیه با نظارت مهندسین مشاور و کارشناسان امور آب و فاضلاب میاندوآب دردست اجرا میباشد که تا کنون عملیات لوله گذاری ۱۲کیلومتر خط انتقال آن به پایان رسیده است.
وی افزود: تا به امروز مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال برای این پروژه سرمایه گذاری انجام شده است.
مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه قول مساعد داد تا مشکلات مربوط به روستاهای کم برخوردار و غیربرخوردار این شهرستان را از محل مجتمع روستایی آبرسانی شهید باکری مرتفع نماید.
پس ازپایان جلسه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی طی بازدید میدانی از نزدیک در جریان پیشرفت کاری پروژه آبرسانی ۷ روستایی شهرستان باروق قرار گرفت.