آئین تودیع و معارفه مدیراموربرق منطقه ۵ اهوازبرگزار شد

مدیرعامل برق اهواز در آئین تودیع و معارفه مدیرامور برق منطقه۵ گفت: اقدامات پیشگیرانه برای عبور موفق از پیک برق تابستان آتی انجام شده است اما تحقق این امر نیازمند مشارکت همگانی مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق منطقه۵ گفت: با توجه به شرایط آب و هوائی خاص اهواز و شروع پیش از موعد فصل گرما و ضرورت تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان نیاز مند کار و تلاش مضاعف همکاران و مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی است.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: پاسخگوئی و ارائه خدمات مطلوب برقرسانی در کلانشهر اهواز  در کشور مثال زدنی است و این موفقیت مرهون برنامه ریزی، انجام اقدامات پیشگیرانه و کوشش همکاران تلاشگر این شرکت در تمام سطوح است.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای عبور موفق از پیک تابستان۱۴۰۱ گفت: تغییرات اقلیمی طی دهه های اخیر آثار زیانبار زیست محیطی بدنبال داشته که اثر آن در کاهش نزولات جوی مشهود است و با توجه به اهمیت تولید نیروگاههای برقابی در مواقع پیک ضرورت دارد همکاران ستادی و مناطق با برقراری ارتباط سازنده با شهروندان و صنایع برنامه های مدیریت مصرف خود را پیش ببرند تا خدمات مطلوب برق در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی با تقدیر از زحمات ابراهیم عبدالهی مدیرسابق اموربرق منطقه۵ گفت: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کارکنان این مجموعه متخصصین ماهری پرورش داده که ضرورت دارد نسل جدید مدیران این شرکت همزمان با مطالعه تازه های علم و فناوری، از تجربیات مدیران سابق نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است محمدرضا پورجاهد مدیرجدید امور برق منطقه ۵ شرکت توزیع نیروی برق اهواز معاون بهره برداری امور برق منطقه ۵، معاون بهره برداری امور برق منطقه ۲ و معاون بهره برداری امور برق منطقه ۴ را در کارنامه کاری خود دارد.