علت گرم نکردن ماکروفر سامسونگ

در این مطلب به بررسی علت گرم نکردن ماکروفر سامسونگ و مواردی که باعث به وجود آمدن این ایراد می شوند خواهیم پرداخت.

در این مطلب می خواهبم به بررسی ایراد گرم نکردن ماکروفر سامسونگ بپردازیم و شما عزیزان را با مهم ترین علل به وجود آمدن این مشکل آشنا بنماییم پس با ادامه متن همراه ما باشید.

امروزه استفاده از دستگاههای ماکروفر نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است و تقریبا در تمام منازل و یا محل های کار از این  دستگاه به منظور گرم کردن مواد غ ذایی و یا پخت و پز استفاده می شود که مهم ترین عامل نیاز به مایکروفر کمبود زمان و مشغله های روزهمره می باشد.

همین استفاده از دستگاههای ماکروفر ممکن است به مرور زمان خرابی هایی را در دستگاه به وجود بیاورد که در این صورت کارکرد دستگاه مختل شده و دیگر فرایند گرمایش مواد غذایی را انجام نمی دهد که به منظور بررسی و رفع عیب باید اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

بررسی ایرادات رایج در علت گرم نکردن ماکروفر سامسونگ

از برندهای معتبر و با کیفیت دستگاههای ماکروفر می توان به برند سامسونگ اشاره کرد که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب بوده و به ندرت دچار خرابی می گردد اما در صورت بروز هر گونه خرابی شما می توانید به منظورتعمیر مایکروفر سامسونگ از خدمات تعمیراتی داراای گارانتی پیشتاز سرویس بهره مند گردد.

مهم ترین دلایل گرن نکردن ماکروفر سامسونگ موارد زیر می باشند:

  • سوختنمگنترون مایکروفر سامسونگ(مگنترون از مهم ترین قطعات محصوب می شود که با تولید امواج باعث گرم شدن مواد غذایی در داخل دستگاه می شود)
  • سوختن ترانس ولتاژ بالا(این قطعه با دریافت ولتاژ ۲۲۰ و افزایش آن مقدمات تولید امواج برای مگنترون را فراهم می نماید)
  • سوختن دیود یکسوکننده(از این قطعه به منظور یکسوسازی ولتاژ و جداسازی قطب های مثبت و منفی و ارسال آن به مگنترون استفاده می شود.)
  • سوختن خازن راه انداز(قطعه دیگری که در افزایش ولتاژ و اسرال آن به مگنترون نقش دارد و در صورت سوختن مواد غذایی داخل مایکروفر گرم نمی شود.)
  • ایراد در برد الکترونیکی مایکروفر سامسونگ(در اصل وظیفه برد دستگاه تامین ولتاژ ۲۲۰ و ارسال آن به ترانس دستگاه می باشد که بتواند با دریافت این ولتاژ فرایند گرماسازی را در دستگاه آغاز نماید.

مواردی که در بالا ذکر کردیم بخشی از مهم ترین خرابی ها در دستگاه ماکروفر می باشند اما دقت داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیر دستگاه خود باید از یک متخصص کمک بگیرید زیرا که دستگاه ماکروفر با ولتاژ بسیار زیادی کار می کند و ممکن است برای شما خطرات جانی در پی داشته باشد.