برگزاری دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق

رجبی مشهدی: تقویت اقدامات اثربخش و تولید محتوای مشترک در روابط عمومی صنعت آب و برق باید تسریع یابد.

به گزارش برقآب، رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق که در وزارت نیرو برگزار شد، با بیان اینکه عبور موفقیت‌آمیز مصرف برق است در در تابستان ۱۴۰۱ میسر نبود مگر با کمک روابط عمومی‌ها اظهار داشت: اقدامات اثربخش در این حوزه باید تقویت شود تا نقش روابط‌عمومی‌ها عیان شود.

وی با بیان اینکه دوره روابط‌عمومی صرف گذشته و اکنون دوره مهندسی و روابط‌عمومی‌ است، گفت: این بدان معناست که باید شناخت خود از اوضاع پیرامونی را تکمیل کرد. این شناخت صرف فعالیت‌ها ما نیست و باید سبدی جامع از اخبار بیرونی، اخبار کشور و وزارتخانه‌ و شرکت‌های مربوطه تهیه کرد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات مثبتی در اقصانقاط ایران انجام می‌شود اضافه کرد باید روابط عمومی‌ها در تولید محتوای مشترک و نشر بیشتر تولیدات و تولید اخبار مثبت به یکدیگر کمک کنند.

مهندسی روابط عمومی به معنی این است که امروز از نظر زمان و منابع مالی در محدودیت هستیم بنابراین باید قاعده ۲۰۸۰ را رعایت کنیم یعنی با ۲۰ درصد ظرفیت ۸۰ درصد اهداف محقق شود. اگرچه رسانه ملی رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های اجتماعی ابزارهایی هستند که در اختیار روابط عمومی قرار دارد باید ارزیابی شود که کدام یک از این ابزار اثربخش‌تر است تا این سرمایه زمانی و مالی که در اختیار است به نحو مطلوب استفاده شود.