لزوم برنامه ریزی دقیق برای گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، اولین جلسه گذر از پیک بار ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های زنجان و قزوین به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار گردید. در این جلسه مهندس خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با اشاره به شرایط سخت زمستان سال قبل […]

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، اولین جلسه گذر از پیک بار ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های زنجان و قزوین به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار گردید.

در این جلسه مهندس خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با اشاره به شرایط سخت زمستان سال قبل و شرایط آب و هوایی ، بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری تاکید کرد.

وی با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر ، بر رعایت سهمیه های تخصیصی ابلاغی تاکید و خط مبنای حرکت شرکت‌ها را ابلاغیه شرکت توانیر اعلام نمود . وی در پایان سخنان خود بر لزوم توجیه مسئولین استانی جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از پیک تابستان تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه ، گزارشی از وضعیت هریک از شرکت‌ها ارائه و بر لزوم هماهنگی با دیسپاچینگ منطقه ای زنجان تاکید گردید .در این جلسه که به لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید ، هر یک از شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های زنجان و قزوین نقطه نظرات خود را جهت هماهنگی بیشتر اعلام داشتند.