کلنگ زنی پروژه آبرسانی به دهستان توت نده

پروژه آبرسانی به دهستان “توت نده” و ” ساران” استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مسئولان قضایی و همراهی مردم وارد فاز اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات نیرو (پاون)، با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستاهای ساران و توت نده آئین کلنگ زنی پروژه حفاری چاه آب شرب و ایستگاه […]

پروژه آبرسانی به دهستان “توت نده” و ” ساران” استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مسئولان قضایی و همراهی مردم وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات نیرو (پاون)، با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستاهای ساران و توت نده آئین کلنگ زنی پروژه حفاری چاه آب شرب و ایستگاه پمپاژ روستای توت نده شهرستان دنا برگزار شد.
“اسفندیار برخه” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم با بیان اینکه اجرای این پروژه چالش‌ها و معارضاتی به همراه داشت، اظهار کرد: با همکاری مسئولان قضایی و همراهی مردم روستاهای ساران و توت نده این مشکلات برطرف و پروژه وارد فاز اجرایی شد.
به گفته وی، هزینه اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.
برخه با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه عنوان کرد: در این پروژه یک حلقه چاه به عمق ۲۵۰ متر، یک و نیم کیلومتر خط انتقال و یک باب ساختمان موتورخانه و ایستگاه پمپاژ اجرا خواهد شد.
در ادامه نیز “کیامرث حاجی زاده” معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعامل و هم افزایی نمایندگان و مسئولان در استان مثال زدنی است، گفت: تا پایان دولت پروژه تصفیه‌خانه آب اضطراری شهر یاسوج با جذب اعتبار باید نهایی شود و تامین آب شرب مادوان نیز با رفع معارضات نهایی می‌شود.
وی ادامه داد: در پروژه‌های آبی در استان از جمله سدهای تنگ سرخ و سقاوه و آبریز شاهد تحولات و پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم و در شبکه توزیع و آبرسانی هم‌ گام‌های مؤثر و خوبی برداشته شده که در آینده نزدیک، نتایج خوب آن را خواهیم دید.