مدیریت منابع انسانی در دوران دورکاری

امروزه دورکاری و مدیریت منابع انسانی به یکی از چالش‌های جدی و مهم کسب‌وکارها تبدیل‌شده است. از سال ۲۰۲۰ با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان شاهد پیشرفت دورکاری در سازمان‌ها بودیم به‌گونه‌ای که در بسیاری از کسب‌وکارها به‌صورت اجباری و یا با میل و علاقه کارکنان و مدیران سازمان این امر محقق شد. دورکاری […]

امروزه دورکاری و مدیریت منابع انسانی به یکی از چالش‌های جدی و مهم کسب‌وکارها تبدیل‌شده است.

از سال ۲۰۲۰ با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان شاهد پیشرفت دورکاری در سازمان‌ها بودیم به‌گونه‌ای که در بسیاری از کسب‌وکارها به‌صورت اجباری و یا با میل و علاقه کارکنان و مدیران سازمان این امر محقق شد. دورکاری منابع انسانی فرصت‌ها و تهدیدهای بسیاری برای کسب‌وکار به همراه دارد و توجه مدیران سازمان به این امر می‌تواند موجب پیشرفت و یا عدم ظهور بحران‌های جدی در کسب‌وکار گردد.

مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو در این راستا و در قالب سلسله وبینارهای علمی و تخصصی رویش، وبیناری با عنوان مدیریت منابع انسانی در دوران دورکاری با سخنرانی جناب آقای مهندس احسان مجیدی، مدیرعامل شرکت نیرا سیستم را در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۵ برگزار می کند.

در این رویداد قصد داریم با مهم‌ترین راهکارها و شیوه‌های مدیریت منابع انسانی در دوران دورکاری آشنا شویم. حضور در این رویداد به مدیران سازمان‌ها (تمامی سطوح) و نیز کارکنان کسب‌ وکارهایی که به‌صورت دور کار و یا نیمه‌دور کار فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود.
شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است.
این وبینار یک‌ساعته بر بستر Adobe Connect برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان جهت شرکت، نرم‌افزار مذکور را نصب نموده و با ذکر نام و نام خانوادگی وارد شوند.
لینک حضور در وبینار:
http://meeting.nri.ac.ir/m46487