مراسم تجلیل از خدمات فرماندهان نیروی انتظامی

مراسم تجلیل از خدمات فرماندهان نیروی انتظامی به جهت پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این مراسم که با حضور معاون حفاظت فیزیکی و کنترل هوشمند دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، […]

مراسم تجلیل از خدمات فرماندهان نیروی انتظامی به جهت پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این مراسم که با حضور معاون حفاظت فیزیکی و کنترل هوشمند دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه، معاون دادستان، رئیس پلیس آگاهی استان، رئیس پلیس پیشگیری استان و معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برگزار شد، مهندس مرآتی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: متاسفانه سرقت تجهیزات شبکه در سال های اخیر باعث خاموشی های طولانی مدت مشترکین و کاهش رضایتمندی مشترکین از صنعت برق در استان شده است.

وی با اشاره به زیان شرکت توزیع برق در خصوص سرقت شبکه و انرژی برق گفت: تحمیل هزینه های پیش بینی نشده به شرکت توزیع و ایجاد نقاط ضعف در شبکه بدلیل ترمیم غیر استاندارد شبکه نیز از مشکلات ناشی از سرقت شبکه برق است.

مهندس مرآتی با ارائه آمار مقایسه ای تعداد سرقت و میزان خسارت در این شرکت گفت: باتوجه به این آمارها، بیشترین میزان سرقت در شهر کرمانشاه اتفاق افتاده است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده جهت کاهش سرقت ها اظهار کرد: تعامل سازنده با نهادهای حقوقی و انتظامی و برگزاری جلسات متعدد با این سازمان ها و همچنین دهیاران، شورای روستا و مسئولین هر شهرستان باعث شده است تا دربسیاری از موارد پیشگیری گردد و یا پیگیری حقوقی بعمل آید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش و توجیه مردم نیز در اقدامات اخیر مورد توجه بوده است، افزود: شهروندان با دیدن افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه برق استفاده می کنند یا درحال سرقت از تاسیسات و لوازمات شبکه برق هستند می توانند با شماره ۱۲۱ (حوادث و اتفاقات برق) یا شماره ۱۱۰ پلیس تماس برقرار کنند، همچنین مشترکین به محض قطع برق  در هر ساعت از شبانه روز می توانند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

در ادامه این جلسه، معاون حفاظت فیزیکی و کنترل هوشمند دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه، معاون دادستان، رئیس پلیس آگاهی استان، رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه نکات مربوط به حوزه خود را اظهار کردند و مصوب شد تمامی دستگاه های انتظامی، حقوقی و خدماتی با تمام توان و راهکارهای مدبرانه با سودجویان و سارقان انرژی و تجهیزات شبکه برق مقابله کنند.

در پایان این مراسم ، از پنج نفر از فرماندهان انتظامی به جهت تلاش صادقانه در پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق تقدیر و تشکر شد.