شرکت لوله سازی اهواز

شرکت لوله سازی اهواز (سهامی عـام) در تاریخ ۱۳۴۵/۱۱/۱۵ با نام کارخانجات لوله سازی اهواز تاسیس و تحت شماره ۱۱۲۵۴ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در سال ۱۳۷۹ در راستای طرح خصوصی‌سازی، شرکت لوله سازی اهواز به بخش خصوصی واگذار گردید و یک شرکت سهامی عام است. از اهداف این شرکت می توان به تولید […]

شرکت لوله سازی اهواز (سهامی عـام) در تاریخ ۱۳۴۵/۱۱/۱۵ با نام کارخانجات لوله سازی اهواز تاسیس و تحت شماره ۱۱۲۵۴ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در سال ۱۳۷۹ در راستای طرح خصوصی‌سازی، شرکت لوله سازی اهواز به بخش خصوصی واگذار گردید و یک شرکت سهامی عام است.
از اهداف این شرکت می توان به تولید و تامین انواع لوله های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب با استانداردهای مورد نظر مشتری، تامین منابع مالی و اجرای پروژه های خطوط لوله به روش EPC، ایجاد و بهره برداری خطوط انتقال نفت، گاز؛ فرآورده های نفتی و آب در ایران و جهان، ایجاد ارزش افزوده بیشتر از طریق توسعه زنجیر تامین مطمئن اشاره نمود.
محصولات این شرکت عبارتند از:

 •لوله های قطر بزرگ: این لوله ها با روش های U&O و RB با قطر ۲۴ تا ۵۶ اینچ تولید و روانه بازار مصرف می گردند.گرید فولاد لوله های تولیدی از A تا X70 بوده و طبق استاندارد API5L، IPS و IGS تولید می گردند.

 •لوله اسپیرال : شرکت لوله سازی اهواز را می توان بزرگ ترین شرکت تولید لوله اسپیرال در جنوب کشور به شمار آورد که دارای بالاترین ظرفیت تولید نیز می باشد. این مجموعه از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و توانایی تولید لوله های فولادی مورد استفاده در خطوط انتقال نفت، گاز و آب را مطابق استانداردهای بین المللی از قطر ۲۰ تا قطر ۱۰۰ اینچ  از گرید B تا X70  دارا می باشد.

 •لوله های قطر کوچک: لوله های با قطر کوچک در شرکت لوله سازی اهواز به روش جوش مقاومتی فرکانس بالا طبق استانداردهای بین المللی تولید می گردد. قطر لوله های تولیدی از ۶ تا ۲۴ اینچ در دو کارخانه تولید می گردد. ضخامت لوله های قطر کوچک از ۰.۱۷۲ تا ۰.۵۶۲ اینچ و گرید فولاد آن ها از A تا X65 می باشد. استانداردهای ملی و بین المللی مورد استفاده در این کارخانه ها API-5L , IPS , IGS و … که دارای طول ۵ تا ۱۲.۷ متر می باشند.

 •تولید لوله های جدار چاه / Casing : لوله های قطر بزرگ و قطر کوچک به روش های SAWL ,SAHL , HFW(ERW) .مطابق با الزامات توافقی در API 5CT تولید می‌گردد.

 •پوشش لوله به روش پیچشی: کارخانه پوشش سه لایه پلی اتیلنی در سال ۱۳۷۲ جهت پوشش خارجی لوله های فولادی به روش جوشکاری با قوس غوطه ور تاسیس گردید. لوله های به قطر ۱۸ تا ۶۰ اینچ به روش پیچشی در این مجموعه پوشش دهی می شوند.

 •پوشش لوله به روش غلافی: در این کارخانه که در سال ۷۲ تاسیس گردید پوشش سه لایه پلی اتیلن جهت پوشش دهی خارجی لوله های فولادی به روش جوش مقاومت الکتریکی تولید می شود.

•پوشش داخلی لوله: در این کارخانه که در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردید پوشش داخلی لوله های فولادی با اپوکسی مایع تولید می شود. پوشش دهی در این مجموعه برای لوله های به قطر ۲۰ تا ۵۶ اینچ طبق استانداردهای بین‌المللی صورت می گیرد و ظرفیتی بالغ ۵.۳ میلیون متر مربع در سال دارا می باشد.
شرکت-لوله-سازی-اهواز
جهت بازدید از سایت روی عکس فوق کلیک کنید.
راه های ارتباطی:

کارخانه :

نشانی : اهواز – ناحیه صنعتی کارون – شرکت لوله سازی اهواز

صندوق پستی : ۱۸۰۰- ۶۱۷۷۵   کد پستی : ۴۳۴۳۱- ۶۱۷۶۶

تلفن : ۷-۳۲۲۷۰۲۲۲-۰۶۱      دورنگار : ۳۲۲۷۱۸۵۹-۰۶۱


دفتر مرکزی :

نشانی : تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان احمد قصیر – خیابان دوم – پلاک ۱۹

صندوق پستی : ۳۳۸۵- ۱۵۸۷۵    کد پستی : ۳۸۷۱۳- ۱۵۱۴۶

تلفن : ۸۸۷۳۲۴۶۴-۰۲۱      دورنگار : ۸۸۷۳۳۵۶۴-۰۲۱

پست الکترونیکی :          Sales @ myapm.ir