خسارت ۳ میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: وقوع طوفان ۲۹ تیرماه در شهرستانهای بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم باعث خسارت ۳۰ میلیارد ریالی به شبکه و تاسیسات توزیع برق استان شد. مهندس هاجر عبدی افزود: تندباد شدید که در ساعات بعدازظهر روز سه شنبه به وقوع پیوست باعث شکسته شدن بیش از ۱۰۰ اصله پایه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: وقوع طوفان ۲۹ تیرماه در شهرستانهای بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم باعث خسارت ۳۰ میلیارد ریالی به شبکه و تاسیسات توزیع برق استان شد.
مهندس هاجر عبدی افزود: تندباد شدید که در ساعات بعدازظهر روز سه شنبه به وقوع پیوست باعث شکسته شدن بیش از ۱۰۰ اصله پایه ۲۰ کیلوولت ، فشارضعیف و روشنایی معابر و ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور شد.

مهندس عبدی اضافه کرد: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی مدیریت های برق بندرخمیر،قشم و نواحی چهارگانه بندرعباس بسیاری از خاموشی های ناشی از طوفان برطرف شده و مناطق باقیمانده تا ساعات آینده برق دار می شوند.
وی ادامه داد :عملیات اصلاح و بازسازی شبکه‌ های آسیب دیده بلافاصله پس از وقوع طوفان آغاز شده تا ساعات آینده شبکه به حالت پایدار باز خواهد گشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت با تمام ظرفیت نیروهای بهره برداری و با استفاده از تمام تجهیزات و ماشین آلات در حال رفع خسارت های وارد شده هستند.