جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سرمایه ای در بجنورد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مدیر برق شهرستان بجنورد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سرمایه ای این شهرستان با مبلغ ۳۶.۱ میلیارد تومان خبر داد. مهندس«حسن چاهی» اظهارکرد: با حمایت های مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، تامین به موقع کالا و امکانات لجستیکی، شاهد جذب ۱۰۰ درصدی […]

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مدیر برق شهرستان بجنورد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سرمایه ای این شهرستان با مبلغ ۳۶.۱ میلیارد تومان خبر داد.

مهندس«حسن چاهی» اظهارکرد: با حمایت های مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، تامین به موقع کالا و امکانات لجستیکی، شاهد جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سرمایه ای شهرستان بجنورد با مبلغ ۳۶.۱ میلیارد تومان در قالب ۲۸۳ فقره پروژه در سال گذشته بودیم. وی ادامه داد: علاوه بر جذب ۴۰ درصدی از اعتبارات استان، شاهد جهش قابل ملاحظه جذب اعتبارات نیز نسبت به سنوات گذشته بودیم. به گفته وی کل پروژه های این مدیریت در نیمه دوم اسفندماه ۹۹ به حساب ۱۰۱ منتقل و به بهره برداری رسید. وی متذکر شد: مدیریت برق شهرستان نسبت به جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات عمرانی اقدام کرده و فاقد پروژه سنواتی نیرورسانی است.
وی یکی از پروژه های شاخص این شهرستان را شامل احداث ۳.۵کیلومتر شبکه دومداره حد فاصل گلستان شهر تا میدان علی آباد به منظور بارگیری فیدرهای پست بجنورد و تأمین برق پایدار گلستان شهر و فرودگاه بجنورد نام برد و افزود: همچنین نصب ۴۶ دستگاه ترانس جدید در سطح شهرستان به منظور کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ و عبور موفق از پیک سال ۱۳۹۹، تأمین برق سایت های ایرانسل «یزدان آباد»، «امیر آباد»، «خندقلو»، «ایوب»، «دربند»، «خطاب»، «شیخ» و سایت های همراه اول «حمزانلو»، «بابا امان»، «تصفیه خانه» و….. در حداقل زمان ممکن نیز انجام شد.
نصب پست های پدمانتد «خاور»، «امیریه» و «گرمه ای» در هسته مرکزی شهرستان بجنورد و افرایش قابلیت اطمینان تأمین برق هسته مرکزی شهر بجنورد، احداث، تجهیز و بهره برداری سوئیچخانه های منحصر به فرد «جاویدان»، «فرودگاه»، «منصور حصاری» از دیگر برنامه های اجرا شده این مدیریت در سال گذشته بوده است. وی به تأمین روشنایی معابر بلوارهای «خلیج فارس»، «شیرآب»، «مدرس» و «میرزارضای کرمانی» نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا اصلاح و تقویت روشنایی معابر بلوارهای شهرستان با نصب پایه های جدید و تبدیل شبکه از زمینی به هوایی انجام و چراغ های LED تخصیصی به شهرستان به تعداد ۳ هزار و ۹۸۲ دستگاه نصب شد.
وی به اجرای پروژه فاخر و ارزشمند تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بازسازی شبکه و تبدیل شبکه سیمی با سطح مقطع پایین به سیم روکشدار CCT با سطح مقطع ۱۲۰ بدون اعمال خاموشی و با کیفیت بالا در حد فاصل میدان «دفاع مقدس» و چهارراه ۱۷ شهریور تا ۳۲ متری شهدا نیز انجام شد.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بجنورد از احداث و اجرای شبکه کابل فاصله دار حدفاصل پست «باباامان» تا میدان امام رضا(ع) برای اولین بار در استان خبرداد و افزود: بهره برداری از این پروژه قبل از پیک بار انجام شد.
وی رفع کامل افت ولتاژ روستای «محمدعلی پهلوان» با احداث شبکه فشار متوسط و نصب ۳ دستگاه پست و احداث شبکه های فشارمتوسط رینگ حدفاصل «حصار» تا «گرمخان»، خیابان «صفا»، «استقلال» ، «حُر» و… در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه را از دیگر برنامه های اجرا شده در این مدیریت نام برد.