تقدیر از مدیر عامل برق منطقه ای فارس

ظفر افشون معاون هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استانداری فارس با ارسال لوح سپاس از تلاشهای مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس در بخشی از این لوح سپاس آمده است : زمین متعلق به همه انسان ها و […]

ظفر افشون معاون هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استانداری فارس با ارسال لوح سپاس از تلاشهای مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس در بخشی از این لوح سپاس آمده است : زمین متعلق به همه انسان ها و همه نسل ها و محور توسعه پایدار در تمامی جوامع است ، حفاظت از زمین به عنوان امانتی الهی و به ویژه حفظ اراضی کشاورزی برای تامین امنیت غذایی جامعه رسالتی همگانی است .

تحقق این مهم حاصل همکاری گسترده و دلسوزانه همه مردم و دستگاههای اجرایی و نظارتی کشور است ، اقدامات و توجه ویژه جنابعالی در واگذاری اراضی ملی و دولتی جهت طرح های غیر کشاورزی موضوع کمیسیون ماده ۲۱ و اهتمام به ایجاد اشتغال و گسترش واحد های تولیدی صنعتی و خدماتی در سطح استان به عنوان سرمایه ملی و زمینه  ساز پایداری منابع ملی و استقلال کشور بوده است.

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از اقدامات انجام شده اعلام می دارم با آرزوی توفیق روز افزون شما از درگاه حضرت احدیت امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه مراحل زندگی و خدمت به مردم شریف کشور موفق باشید .