ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و درست آب برای همکاری با امور آب و فاضلاب گناباد اعلام آمادگی کرد. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در جلسه ای که به میزبانی معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، […]

معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و درست آب برای همکاری با امور آب و فاضلاب گناباد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در جلسه ای که به میزبانی معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، جواد سالاری سرپرست امور آبفا گناباد با اشاره به پتانسیل تعامل سازنده این امور با معاونت سما گفت: همکاری وتعامل برای ایجاد وتوسعه فرهنگ مدیریت ورعایت الگوی مصرف آب امری ضروری و واجب است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و بویژه معاونت سما که متولی آموزش و پرورش دانش آموزان است به عنوان یک نهاد تعلیم وتربیت می تواند بیشترین تاثیرگزاری را دراین زمینه داشته باشد.
روح الله امیری، معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه آبفا گناباد در امر سقایت همشهریان گفت: با بهره گیری از ظرفیت های موجود، نظیر شبکه‌های آموزش مجازی می توان محتوا و برنامه های تولید شده در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را به دانش آموزان و خانواده آن ها ارائه نمود و از این طریق فرهنگسازی را از سنین پایین بنا نهاد.

وی افزود: مجموعه سما آمادگی دارد تا در زمینه فرهنگسازی و ترویج مصرف بهینه و درست آب، کمال همکاری را با آبفا داشته باشد.

در این جلسه که جانشین و مسئول روابط عمومی امور نیز حضور داشتند، مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد گردد.