تامین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان آوج

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج، خیرین این شهرستان برای اجرای پروژه های تامین آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان همواره همراهی کم نظیری را صورت داده اند و علاوه بر اهداء زمین اجرای پروژه، مبالغی را نیز به صورت نقدی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قزوین قرار دادند. به گزارش […]

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج، خیرین این شهرستان برای اجرای پروژه های تامین آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان همواره همراهی کم نظیری را صورت داده اند و علاوه بر اهداء زمین اجرای پروژه، مبالغی را نیز به صورت نقدی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قزوین قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی، کمال اسماعیل زادگان با اعلام این مطلب افزود: در سال گذشته خیرین این شهرستان بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به طرح های آبرسانی روستایی کمک کردند که با این مبالغ در ۲۸ روستا پروژه تامین آب شرب عملیاتی شد که اغلب آن ها به اتمام رسید.
وی ضمن تقدیر از اظهار لطف خیرین اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعتبارها، همراهی و کمک خیرین موجب سرعت دادن به اجرای طرح ها برای خدمت موثر به مردم شده و در ضمن باقیات صالحاتی نیز برای آخرت است.
اسماعیل زادگان در پایان اظهار امیدواری کرد که همچنان خیرین آب در این شهرستان و نیز در کل استان مردم را از مواهب نعمات بسیاری که خداوند در اختیار آن ها قرار داده است بهره مند کنند.

 

تکریم و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج

طی مراسمی با حضور داراب بیرنوندی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و علیرضایی ، فرماندار شهرستان آوج ، آیین تکریم و معارفه مدیر امور آوج برگزار شد.

در این جلسه ، داراب بیرنوندی گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده شرکت در ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای شهرستان آوج ارائه نمود و مشارکت خیرین آبرسان را در امر آبرسانی به روستاهای آوج در استان، کم نظیر خواند و از حمایتهای بی دریغ فرماندار و بخشداران این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه نصرت اله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج ، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و پیگیری مسئولانه کمال اسماعیل زادگان مدیر سابق امور آوج در بحث آبرسانی به مردم شریف شهرها و روستاهای شهرستان آوج، تقدیر و تشکر نمود و اقدامات شایسته شرکت آب و فاضلاب را در شهرستان آوج ستود.
در ادامه محسن خمسه، طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، به عنوان مدیر جدید امور شهرستان آوج معرفی شد.