بهره برداری از مخزن ۱۰هزار متر مکعبی گناباد

مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهدای گناباد با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان گناباد در این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گزارشی از وضعیت تامین آب گناباد و پروژه های […]

مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهدای گناباد با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان گناباد در این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گزارشی از وضعیت تامین آب گناباد و پروژه های در حال اجرای این شهرستان ارائه نمود. سید ابراهیم علوی در این مراسم با اشاره به مسیر طولانی خط انتقال گناباد و فرسودگی این خط، خواستار تخصیص اعتبار لازم در جهت اصلاح آن و سایر پروژه های اجرایی در این امور شد.
وی با ارائه گزارشی از جزئیات این پروژه مبلغ اعتبار احداث این مخزن را ۵۵ میلیارد ریال اعلام نمود که ارزش ریالی حال حاضر آن بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال می باشد.
علوی با تاکید بر نقش موثر این مخزن در مدیریت و تامین و تولید آب شرب شهر گناباد در شرایط بحران و بهبود کیفیت آب و همچنین توزیع آب بهداشتی با فشار مناسب برای کلیه مشترکان گفت: با توجه به دیون پیمانکاران در این پروژه از استاندار خراسان رضوی می خواهیم تا در جهت تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.
در پایان مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی بهره برداری گردید.