انتصاب رئیس شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق استان زنجان

با صدور حکمی از سوی مجید ربیعی رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، رسول امامی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق استان زنجان منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این حکم آمده است: […]

با صدور حکمی از سوی مجید ربیعی رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، رسول امامی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان رئیس شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق استان زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این حکم آمده است:

جناب آقای رسول امامی

مدیر محترم دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

سلام علیکم

با توجه به تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی و بنا بر پیشنهاد اعضا شورای استان و تایید شورای مرکزی هماهنگی حراستاهای صنعت آب و برق سراسر کشور به منظور اجرای مفاد بخشنامه شماره ۱۹۳۴۴/۸۸ مورخ ۲۷/۱۱/۸۸ با حفظ سمت بمدت یکسال بعنوان رئیس شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق استان زنجان منصوب می شوید. انتظار است با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود به انجام وظایف محوله اهتمام ورزیده و با استفاده از توان کلیه اعضا در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی حراست کلیه شرکتهای عضو و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت تعالی مجموعه ها اقدام بایسته بعمل آورید.