اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع میلاد نور نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار

در صورت تأمین اعتبارات لازم، آبفای استان اصفهان آماده اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع مسکونی میلاد نور ارغوانیه است. مدیرآب و فاضلاب منطقه ۶ اصفهان با اشاره به پس زدگی فاضلاب مجتمع ۷۰۰ واحدی میلاد نور در ارغوانیه گفت: این شبکه توسط آبفای استان اصفهان اجرا نشده و این شرکت نظارتی […]

در صورت تأمین اعتبارات لازم، آبفای استان اصفهان آماده اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع مسکونی میلاد نور ارغوانیه است.

مدیرآب و فاضلاب منطقه ۶ اصفهان با اشاره به پس زدگی فاضلاب مجتمع ۷۰۰ واحدی میلاد نور در ارغوانیه گفت: این شبکه توسط آبفای استان اصفهان اجرا نشده و این شرکت نظارتی بر آن ندارد.

محمد خلیلی افزود: مجریان احداث مجتمع میلاد نور با راه اندازی پکیج فاضلاب به روش تصفیه RBC اقدام به تصفیه فاضلاب جمع آوری شده و استفاده از آن در فضای سبز مجتمع کرده اند، در حالی که بهره برداری و نگهداری از این گونه پکیج ها نیاز به تخصص کافی دارد.

وی با بیان این که بر اساس ماده ۲۳ آئین نامه اجرای قانون زمین شهری، دستگاه ها، نهادها، بنیادها و اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به اجرای عملیات زیربنایی زمین های واگذارشده طبق ضوابط دستگاه های اجرایی هستند گفت: تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب مجتمع میلاد نور توسط سازندگان آن احداث شده و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نقشی در آن نداشته است.

مدیر آبفای منطقه ۶ شهر اصفهان در عین حال از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای همکاری با سازندگان و مالکان و ساکنان مجتمع میلاد نور خبر داد و گفت: اگر اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی مورد نیاز تأمین شود،این شرکت آماده است با اجرای ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال، فاضلاب این مجتمع را به کلکتور اصلی انتقال فاضلاب شهر اصفهان متصل کند.