بسیج نیروهای آب‌ و فاضلاب برای تکمیل خط انتقال آبرسانی به شمال شرق تبریز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: نیروهای آب و فاضلاب شهرستان تبریز به همراه تجهیزات و امکانات مربوطه در آخرین مسیر از خط انتقال آبرسانی به شمال شرق تبریز در حال فعالیت شبانه روزی و تمام وقت هستند.

گزارش برقآب، در مورد بسیج نیروهای آب و فاضلاب در خط انتقال آبرسانی به شمال شرق تبریز است. بسیج نیروهای آب و فاضلاب شهرستان تبریز همراه با تجهیزات و امکانات مربوطه در آخرین مسیر از خط انتقال آبرسانی به شمال شرق تبریز در حال فعالیت شبانه روزی و تمام وقت قرار دارند.

پروژه‌ آبرسانی چاه‌های هروی و سعیدآباد به شمال شرق تبریز در آخرین مراحل خود قرار داشته و شامل آبرسانی به شهرک‌های مرزداران و نصر، کوی‌های استانداری و سپهر و قسمت بالادست شهرک باغمیشه است. برای اجرای این خط انتقال آبرسانی، ۱۶ کیلومتر لوله گذاری شده است.

باقیمانده مربوط به انتهای شهرک باغمیشه، از جمله کوی ونک و ولی‌پور است. برای تکمیل این خط انتقال آبرسانی، بسیج نیروهای آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی در حال انجام عملیات هستند و با قدرت تمام ادامه می‌یابد. با اتمام این پروژه، ساکنان این مناطق از آب شرب با کیفیت استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

در این پروژه، بسیج نیروهای آب و فاضلاب با تجهیزات مربوطه در آخرین مسیر از خط انتقال آبرسانی به شمال شرق تبریز فعالیت می‌کنند. این فعالیت شامل لوله گذاری در ۱۶ کیلومتر می‌باشد و به منظور آبرسانی به شهرک‌های مرزداران و نصر، کوی‌های استانداری و سپهر و قسمت بالادست شهرک باغمیشه انجام می‌شود. البته قسمت بالادست شهرک باغمیشه از جمله کوی ونک و ولی‌پور هنوز باقیمانده است. این پروژه توسط بسیج نیروهای آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و پس از اتمام آن ساکنین این مناطق از آب شرب با کیفیت استاندارد بهره‌مند خواهند شد.