نشست هم اندیشی آژانس های خدمات مشترکین مناطق شرق و غرب توزیع برق مشهد

نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ پرسنل آژانس های خدمات مشترکین مناطق شرق و غرب شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به صورت جداگانه با حضور قائم مقام ها، معاونین و مدیران توزیع برق مشهد برگزار شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، این نشست با حضور مهندس پورباقر قائم مقام مدیرعامل، مهندس نوربخش قائم […]

نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ پرسنل آژانس های خدمات مشترکین مناطق شرق و غرب شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به صورت جداگانه با حضور قائم مقام ها، معاونین و مدیران توزیع برق مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، این نشست با حضور مهندس پورباقر قائم مقام مدیرعامل، مهندس نوربخش قائم مقام منطقه شرق، مهندس اسماعیل زاده قائم مقام منطقه غرب، مهندس شریعت داودی معاون خدمات مشترکین و مهندس غفوری مجری طرح پیاده سازی آژانس های خدمات مشترکین در دو تایم جداگانه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست، مهندس پورباقر طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عدیده شرکت های توزیع برق در حوزه خدمات مشترکین، پراکندگی خدمات بوده است گفت: با راه اندازی آژانس های خدمات مشترکین، صفر تا ۱۰۰ درخواست های مشترکین به صورت ساده و سریع پاسخ داده می شود و چالشی در امور و کارها ایجاد نخواهد شد. وی گفت: به منظور راه اندازی هر چه بهتر آژانس ها، ابتدا از آژانس های خدماتی سایر نقاط کشور  بازدید به عمل آمد و با بررسی معایب و ویژگی های آنها سعی کرده ایم به نقطه مطلوب برسیم ضمن اینکه در طرقبه شاندیز به صورت پایلوت اقدام به راه اندازی آژانس شد تا اشکالات موجود رفع شود.

در این نشست مهندس غفوری مجری طرح پیاده سازی آژانس های خدمات مشترکین نیز ضمن معرفی ویژگی های این آژانس ها و اهم وظایف آنها گفت: فروش انشعاب عادی و دیماندی، بازدید از محل فروش انشعاب جدید و خدمات پس از فروش، نصب کنتور و اصلاح سرویس، قرائت کنتور و وصول مطالبات عادی و دیماندی و کنترل لیست های از جمله وظایف و کارهای واگذار شده به آژانس ها می باشد.

وی در ادامه، ایجاد بهره وری کاری و حس امنیت شغلی، ایجاد رضایت و انگیزه شغلی و ایجاد زمینه برای رشد و ارتقاء را از مزایای راه اندازی آژانس ها اعلام کرد و در خاتمه به تشریح وظایف نماینده مقیم و کارشناسان و سرپرستان آژانس ها پرداخت.

شایان ذکر است در این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با حضور قائم مقام ها و معاونین و مدیران توزیع برق مشهد برگزار شد و به ابهامات و مشکلات و مسائل مختلفی که توسط پرسنل آژانس ها مطرح شد پاسخ های لازم داده شد.

بحث وضعیت مرخصی ها و سنوات، بیمه تکمیلی، میزان و درصد پذیرش و وصول، وضعیت فرزندان و ایثارگران، چگونگی پرداخت حق بیمه، نحوه ارتقای افراد و ارزیابی ها از جمله موضوعاتی بود که مطرح شد و پاسخ ها و توضیحات لازم توسط مدیران مربوطه ارائه گردید.