تعدیل بار شبکه روشنایی معابر البرز به ۴.۸ مگاوات می رسد.

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز رامین فرج سرپرست شرکت گفت: در راستای ششمین اقدام فراگیر بهینه سازی و تعمیرات شبکه های برق با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ با هدف منظم کردن چراغهای روشنای معابر، کنترل آماده بکارگیری مولدهای اضطراری، جمع آوری ماینرها، انشعابات غیرمجاز، در البرز اجرا شد. فرج در […]

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز رامین فرج سرپرست شرکت گفت: در راستای ششمین اقدام فراگیر بهینه سازی و تعمیرات شبکه های برق با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ با هدف منظم کردن چراغهای روشنای معابر، کنترل آماده بکارگیری مولدهای اضطراری، جمع آوری ماینرها، انشعابات غیرمجاز، در البرز اجرا شد.
فرج در حاشیه این مانور افزود: در مانورهای قبلی بیش از ۴ مگاوات تعدیل شبکه روشنایی در بلوارها اصلی شهر بوده است که این رقم امروز به ۴.۸ مگاوات خواهد رسید.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف برنامه های امروز منظم کردن چراغهای روشنایی معابر و تست آماده بکار ژنراتورهای اضطراری ۲۰ مرکز پرمصرف و حیاتی شهر با حضور ۴۵ اکیپ عملیاتی شامل ۱۰۰ نفر نیروی انسانی انجام شد.
رامین فرج گفت: با توجه به اینکه مسئله روز و مهم مدیریت مصرف متناسب با کمبود تولید برق محور این مانورها است ۲۱۰ مرکز مشکوک به استفاده از رمزارز غیرمجاز در روزهای گذشته با مطالعه مصرف مشترکین شناسایی شده که توسط این اکیپها با مراجعه به محل و جمع آوری آنها بار شبکه، به پایین ترین سطح خود خواهد رسید.