️جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با مدیر کل صدا و سیمای گلستان درخصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف و کاهش پیک

سرپرست شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به نقش رسانه‌ها و از جمله صداوسیما در فرهنگ سازی مصرف بهینه، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان ضروری است که تغییر رفتار مصرف برق در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این ارتباط رسانه استانی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛سید احمد موسوی گفت:موضوع افزایش بی‌رویه مصرف منابع انرژی یک مساله ملی است و همه سازمانهای مرتبط باید در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در کشور احساس مسئولیت کنند و از این رو رسانه های استانی در زمینه اطلاع‌رسانی، فرهنگ سازی و بیان خسارت‌های افزایش بی‌رویه مصرف برق بیش از پیش کمک رسان مجموعه صنعت برق در استان باشند.
موسوی در ادامه گذری هم بر پیک مصرف گلستان در تابستان زد و گفت :مصرف انرژی برق در استان گلستان طی بازه گرما ، به حدود ۳ برابر سایر ایام سال می رسد. که امیدواریم امسال با کمک مردم عزیز استان مشکل خاصی در تامین انرژی مورد نیازشان نداشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیما در این دیدار با بیان اینکه برق یکی از انرژی های پاک مهم در عصر حاضر است و نقش به سزایی در زندگی انسان ها دارد، افزود: محدود بودن این منبع انرژی، امروز به چالشی جدی تبدیل شده است ولی با صرفه جویی در مصرف آّب، برق و کاهش آلودگی محیط زیست می توانیم امانت‌ دار خوبی برای نسل های آینده باشیم.
وی آمادگی صدا و سیمای مرکز استان جهت تولید محتوا و اطلاع رسانی و همچنین موارد مطروحه و تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت توانیر و وزارت نیرو و رسانه ملی جهت اطلاع رسانی طرح های متعدد شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان درگذر از پیک تابستان اعلام داشته و بیان کرد از همه ظرفیت های موجود سازمان جهت آگاه سازی جامعه در صرفه جویی و مصرف بهینه برق استفاده خواهند کرد.