۸۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های جهاد آبرسانی در بوشهر هزینه خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، میثم جعفرزاده در حاشیه بازدید از پروژه های جهاد آبرسان استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی کشور در حوزه جهاد آبرسانی است در استان بوشهر نیز پروژه های ارزشمندی در این راستا عملیاتی شده است.

وی افزود: استان بوشهر با اقدامات صورت گرفته از استان های پیشتاز در اجرا طرح جهاد آبرسانی است.
مشاور محترم مقام عالی وزارت نیرو بیان کرد: در استان بوشهر در فاز یک طرح ۴۳ روستا هدف طرح بودند که در سال گذشته بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در این روستا ها هزینه شد.
جعفرزاده ادامه داد: در فاز دوم پروژه نیز ۱۰۰ روستای دیگر افزوده خواهد شد و تلاش می شود با اجرا پروژه های جهاد آبرسانی وضعیت تامین آب روستاها به پایداری لازم برسد.
وی گفت: در این زمینه وحدت رویه خوبی نیز در استان بوشهر بین شرکت آب و فاضلاب، قرارگاه امام حسن و مجموعه نیروی دریایی ایجاد شده است.
جعفرزاده اظهار کرد: با همدلی ایجاد شده وضعیت پروژه های آبرسانی در ۴۳ روستای فاز نخست با روند بسیار مطلوبی در حال اجرا است.
وی گفت: انتظار می رود با شرایط خوب موجود در استان تا عید نوروز بیشتر پروژه های آبرسانی استان بوشهر به بهره برداری برسد.
جعفرزاده ادامه داد: با اتمام فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در ۱۰۰ روستای دیگر استان بوشهر اجرایی خواهد شد که در مجموع بنا است تا پایان دولت سیزدهم تنش آبی در تمام روستاها برطرف شود.
وی گفت: مردم عزیز ایران اسلامی همواره پای کار نظام و انقلاب هستند که امیدواریم با فعالیت های مطلوب و موثر شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر آنها باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: پیش بینی شده با اجرا این طرح وضعیت آبرسانی در روستای هدف به پایداری کامل برسد و دیگر با تنش آبی در فصل تابستان مواجه نباشند.
وی اظهار کرد: استان بوشهر از لحاظ تامین آب عمده نیاز خود را از استان های همجوار تامین می کند که با اجرا پروژه های متعدد آب شیرین کن، بهبود مدیریت توزیع و کاهش هدررفت سعی بر کاهش این وابستگی و تامین آب شرب پایدار در استان بوشهر است.