مدیر برق منطقه ۶ شرکت توزیع برق اصفهان خبرداد:

۷نقطه شبکه درشهر بهارستان بهینه سازی شد/۴۴۰اصله پایه‌ برق در بهارستان تعویض شد

صبح امروز(۴اسفندماه)با حضور مدیران شرکت توزیع برق اصفهان مانورسراسری تعمیرا ت و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود و ایمنی در بهارستان برگزار شد.

مدیربر ق منطقه ۶ شرکت توزیع برق اصفهان از اجرای مانور اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی درشهربهارستان خبر داد و گفت: یک اکیپ اجرایی و ۱۴۰ نفر در این مانورشرکت دارند.

مهران نصر افزود: در این مانور هفت نقطه به صورت سراسری که نقاط خطرآفرین در شهربهارستان محسوب می شوند بهینه سازی شبکه برق می شوند.

وی گفت:این مانوربا هدف رفع نقاط خطرآفرین و ایمن سازی شبکه های توزیع برق در ۶نقطه بخش بهارستان ویک نقطه در منطقه ۶اصفهان ( مر داویج) برگزار می شود.

نصرافزود : در این مانور۴۴۰اصله پایه‌ های معارض معبر وتعویض پایه های فرسوده در قالب ۲۰ کیلومتر شبکه خودنگهدار انجام می شود.

وی تاکید کرد :هدف از اجرای این مانور ایمن‌سازی پایه‌های تابلوها و پست های زمینی و کابل های برق و سرویس حریم شبکه های برق است .

مدیر برق منطقه ۶شرکت توزیع برق اصفهان ادامه داد: هزینه اجرایی و تعویض پایه های برق در این عملیات ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: در طول سالهای گذشته نیز پروژه های ایمن سازی شبکه های برق در این محدوده اجرا شده است که در این مانور نیز محلاتی که فرسودگی بیشتر در زمینه کابل ها برق داشته اند در طرح بهینه سازی شبکه های برق قرارگرفته اند.

این مقام مسؤل تاکید کرد: در محدوده شهر بهارستان ۳ بلوک دیگر نیاز به اصلاح شبکه های برق دارد که حدود ۱۲۰ کیلومتر را شامل می‌شود.

نصر با بیان اینکه هزینه اجرایی برای این میزان پروژه ۸ میلیارد تومان است افزود: اصلاح ساختار و رفع پایه های فرسوده؛ اصلاح ضعف ولتاژ مشترکین از جمله اهداف این پروژه است.

نصر ادامه داد :تاکنون ۱۱۰ کیلومتر اصلاح و بهینه سازی حریم شبکه در شهر بهارستان انجام شده است .