۴ روز گرم پیش روی مردم آذربایجان غربی/ تاکیدبر رعایت مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی مردم آذربایجان غربی ۴ روز بسیار گرم و بی سابقه را پیش رو دارند که برای عبور از این ۴ روز نیاز به همراهی و همکاری تمام مشترکین داریم.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مهندس طاهر کیامهر با اشاره به اینکه مردم استان ۴ روز آینده گرمترین روزهای سال را تجربه می‌کنند، تشریح کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و تداوم آن در روزهای آتی، لازم است که به منظور کمک به تأمین برق، تمامی مشترکان راهکارهای کاهش مصرف برق را در این ۴ روز جدی بگیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ازابتدای تابستان تاکنون شرایط شبکه برق در آذربایجان غربی بسیار پایدار بود اما پیش‌بینی می‌شود که طی روز‌های آینده، افزایش مصرف را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: در روزهای گرم پیش‌رو اگر مردم همکاری کنند، مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

وی همچنین اضافه کرد: مشترکان خانگی می‌توانند تنها با بکار بستن چند راهکار ساده از بروز خاموشی احتمالی جلوگیری کنند؛ نخست اینکه، کولرهای گازی را روی ۲۵ درجه تنظیم کرده و از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند و در سومین راهکار ضمن بهره مندی از نور طبیعی روز، لامپ‌های اضافی را خاموش کنند.

کیامهر اظهار کرد: استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، آبمیوه گیری، ظرفشویی در ساعات پیک مصرف، یکی از مهمترین راهکارها برای تامین برق همه مشترکان و پایدار ماندن شبکه برق است.