۳۳ پروژه تأمین آب آشامیدنی در استان قزوین به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی تأمین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین با اعتباری معادل ۱۵۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی تأمین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین با اعتباری معادل ۱۵۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

داراب بیرنوندی با بیان اینکه از ۳۳ پروژه تأمین آب آشامیدنی در استان قزوین همزمان باهفته دولت بهره‌برداری می‌شود، اظهار کرد: این پروژه های عمرانی تأمین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین با اعتباری معادل ۱۵۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و از مجموع پروژه های ذکر شده، ۱۵ پروژه در مناطق شهری و ۱۸ پروژه نیز در مناطق روستایی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: این پروژه‌ها در راستای تحقق برنامه‌های وزارت نیرو در حل مشکلات آب آشامیدنی در شهرها و روستاها بوده تا موجب دلگرمی و امید آفرینی برای مردم شریف استان قزوین باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، این مسئول حجم عملیات اجرا شده عمرانی را شامل حفر و تجهیز ۲۲ حلقه چاه، بهسازی چهار دهنه چشمه، ۴۲ کیلومتر، شبکه و خط انتقال و ۶ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب عنوان کرد.

وی همچنین احداث هفت باب ایستگاه پمپاژ، افتتاح سامانه (CRM) خدمات مشترکین در مرکز ۱۲۲ این شرکت، میز خدمت الکترونیکی، بهره‌برداری رسمی از نرم افزار تلفن همراه موسوم به «یارآب» و پیاده‌سازی سامانه اطلاعات مکانی (GIS) را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت دانست.

بیرنوندی در تشریح نرم افزار «یارآب» گفت: این نرم افزار به منظور ارتباط آسان، سریع و با کمترین هزینه برای مشترکین، برای اولین بار در کشور توسط همکاران شرکت طراحی شده و اکنون نیز در فروشگاه‌های اینترنتی نظیر بازار و مایکت قابل دریافت است و تاکنون بیش از یک هزار مشترک از این نرم افزار برای دریافت خدمات استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان انجام پروژه‌های فوق در شرایط فعلی را نشان دهنده عزم دولت سیزدهم برای پایدار نمودن خدمات آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی خواند و اظهار کرد: امید است با همراهی و همکاری مردم در موضوعاتی نظیر مدیریت صحیح مصرف آب و نصب انشعابات فاضلاب، شاهد افزایش سطح برخورداری و رضایتمندی مردم از خدمات نظام باشیم.