۲ واحد بخار نیروگاه اصفهان وارد مدار تولید شد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: با اتمام بخش دیگری از تعمیرات واحدهای بخاری نیروگاه اصفهان، واحدهای شماره یک و دو دوباره به مدار تولید برق بازگشتند.

۲ واحد بخار نیروگاه اصفهان وارد مدار تولید شد

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از  پایگاه خبری برق حرارتی، حسین امنیه گفت: ۲ واحد بخار نیروگاه اصفهان وارد مدار تولید شد. وی در ادامه تصریح کرد: واحدهای شماره یک و دو بخاری این نیروگاه هر یک به ظرفیت تولید نامی ۳۷.۵ مگاوات که به منظور انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای از شبکه سراسری خارج شده بوده‌اند، پس از پایان فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید بازگشتند تا آماده کمک به تامین برق پایدار باشند.
وی ادامه داد: در مدت زمان تعمیرات این واحدها اقداماتی از قبیل: شست‌وشو و تمیزکاری داخل لوله‌های تمامی مبدل‌های حرارتی شامل کولرهای روغن، کولرهای کلوز سیکل، کولرهای هیدروژن و کولر سیل، اسیدشویی و واترجت کندانسور هر دو واحد، نصب و کابل‌کشی تابلوهای سیستم سوپروایزری توربین واحد یک، سرویس ایستگاه‌های گاز، نصب و کابل کشی تابلو تغذیه جهت جدا سازی تغذیه ادوات ابزار دقیق، بازدید فید پمپ یک واحدشماره یک و… مطابق برنامه انجام شد.
امنیه تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های این دوره از تعمیرات دوره‌ای واحدهای شماره یک و دو بخاری، توسط متخصصان مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق این نیروگاه انجام شده است.