مدیر امور آبفا آمل در حاشیه بازدید فرماندار از تاسیسات آبرسانی این شهرستان عنوان کرد:

۲ حلقه چاه برای تامین آب شرب مشترکین در حال احداث است

مدیر امور آب وفاضلاب آمل در حاشیه بازدید فرماندار این شهرستان از تاسیسات آبرسانی و مخازن ذخیره این امور گفت: به منظور رفع کمبود آب شرب مشترکین، عملیات احداث۲حلقه چاه در روستای بوران و خیابان نور با اعتبار ۶ میلیارد تومان درحال انجام است.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان مازندران، مهندس قبادی با اعلام خبر بالا گفت: یک حلقه چاه در روستای بوران با هزینه ۲.۵ میلیارد تومان و چاه دیگری در خیابان نور با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان در حال احداث است که با بهره برداری از این دوحلقه چاه،  بیش از ۱۰۰ لیتر بر ثانیه بر توان تولید منابع آبی شهرستان آمل افزوده می شود که بیش از ۶ هزار مشترک را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیر امور آبفا آمل، ضمن اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال به دلیل افزایش شست وشوهای خانگی در برخی از مناطق با کمبود آب مواجه می شویم، تصریح کرد: برای رفع این مشکل تلاش می کنیم این دوحلقه چاه تا قبل از پایان سال وارد مدار شود.

مهندس قبادی، اصلاح شبکه های فرسوده آبرسانی، بهسازی چاه ها و زون بندی مناسب شبکه توزیع را از مهمترین تدابیر اندیشیده شده برای تامین آب در روزهای پایانی سال عنوان و اظهار داشت: چنانچه مشترکین با پرهیز از مصارف غیرضروری، شست وشوهای خانگی را تا ۲۵ اسفند به اتمام برسانند با کمبود و یا قطع آب در آستانه سال نو، مواجه نخواهیم شد.

گفتنی است امور آب و فاضلاب آمل دارای ۶۳ هزار مشترک آب می باشد.