در شش ماه نخست سال جاری انجام شد:

۲۶۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین

به گفته مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در شش ماهه نخست سال جاری در حدود ۲۶۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ این شرکت صورت گرفته که از این تعداد ۶۲ هزار فقره منجر به تماس مستقیم با کارشناس مستقر در واحد مربوطه بوده است.   به گزارش […]

به گفته مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در شش ماهه نخست سال جاری در حدود ۲۶۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ این شرکت صورت گرفته که از این تعداد ۶۲ هزار فقره منجر به تماس مستقیم با کارشناس مستقر در واحد مربوطه بوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت آبفای استان قزوین، مصطفی قاسمی در همین رابطه افزود: در مدت مورد اشاره ۵۷۶ مورد حوادث شبکه و بیش از سه هزار حوادث مربوط به انشعاب مشترکین مورد رسیدگی قرار گرفته که اغلب آن نیز در کمتر از چهار ساعت بوده است.

 

وی همچنین تعداد حوادث اقدام شده فاضلاب، پس از تماس های مردمی با سامانه ۱۲۲ در شش ماهه نخست سال جاری را نیز ۲۱۱۳ فقره برشمرد.

 

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مردم را هدفی دانست که شرکت به طور مستمر به دنبال ارتقای آن است.