۲۵۰۰ میلیون ریال پاداش مشترکین کم مصرف و خوش مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در آئین اختتامیه جشنواره تبسم از ۱۲۰ مشترک کم مصرف و خوش مصرف کردستانی که با رعایت الگوی مصرف برق ، در تابستان گذشته یار و همراه این شرکت بوده و بهینه مصرف کرده اند با اهداء ۲۵۰۰ میلیون ریال پاداش تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در حاشیه مراسم “اختتامیه جشنواره طرح تبسم” گفت: همزمان با اول خرداد ماه روز “بهره وری و بهینه سازی مصرف” آئین اختتامیه جشنواره تبسم با هدف تقدیر از ۱۲۰ مشترکین کم مصرف و خوش مصرف کردستان امروز و با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار فروردین سالن فجر سنندج برگزار شد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جهت گذر موفق از پیک مصرف در تابستان ، با همکاری شرکت محب نیروی جنوب، اقدام به برگزاری “جشنواره تبسم” در راستای جلب مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در برنامه های مدیریت مصرف برق نمود که طی این مراسم از مشترکین کم مصرف و خوش مصرفی که در قالب برنامه های مدیریت بار و مدیریت مصرف همواره یار و یاور این شرکت بوده اند، تقدیر به عمل آمد.

لهونیان با تاکید بر اینکه این طرح با هدف بالابردن سطح فرهنگ مصرف انرژی و جلب مشارکت مشترکین اجرا شده است، اظهار داشت: جامعه هدف برای اجرای این طرح وسیع، ۱۸۰ هزار مشترک تجاری و خانگی در ۷ شهرستان سنندج، قروه، دهگلان، سقز، بانه، مریوان و دیواندره بوده است که در نهایت منجر به انعقاد تفاهم نامه همکاری به صورت حضوری با ۳ هزار مشترک در سطح استان کردستان شد.

وی افزود: امروز و در آئین اختتامیه این مراسم به ۱۲۰ نفر از مشترکین کم مصرف و خوش مصرف کردستانی هدایایی به ارزش ۲۵۰۰ میلیون ریال اهداء شد تا انگیزه ای برای همکاری بیشتر مشترکین باشد چراکه با مصرف بهینه انرژی برق ،علاوه بر کمک به صنعت برق کشور، میزان صورتحساب مشترکین نیز کاهش پیدا کرده و در ازای این رعایت الگوی مصرف، در پایان به آنان  پاداش همکاری نیزتعلق می گیرد.

لهونیان درپایان با اشاره به اینکه در این مراسم ازمسئولینی که در اجرای این طرح عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی جهت گذر از پیک تابستان به جایی گذاشته اند تقدیر به عمل آمد گفت: در اجرای این طرح توزیع برق شهرستان دهگلان مقام اول و توزیع برق شهرستان قروه  و سقز به ترتیب موفق های به کسب مقام دوم و سوم شدند.

وی افزود: همچنین در این مراسم  از مدیر برق شهرستان سنندج، مدیرامورتوزیع برق شمال سنندج  و مدیرامورتوزیع برق جنوب سنندج به عنوان مدیران موفق در اجرای این طرح، تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان اظهار داشت: به امید آنکه نتایج حاصل از پیاده سازی این طرح و سایر اقدامات مشابه آن، راه های پیشه رو جهت فعالیت و مشارکت گسترده مشترکین برق را در استان کردستان هموارتر سازد.