۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق بخش مرکزی دیر اختصاص یافت

اختصاص ۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق بخش مرکزی دیر

به گزارش برقاب، معصومه محمدی در نشست مسئولان بخش مرکزی دیر گفت: خدمت‌رسانی عادلانه و مطلوب به روستاها، به‌ویژه روستاهای بدون دهیاری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی است.

وی تأکید کرد: در همین راستا طرح‌های عمرانی و زیرساختی متعددی در روستاهای بخش در حال انجام است که بخشی از آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی دیّر خاطر نشان کرد: تلاش شبانه‌روزی ما به‌عنوان خادم مردم و نماینده دولت در بخش، اصلاح و توسعه راه‌های ورودی روستاها، برق‌رسانی و تأمین آب شرب سالم و همچنین حداقل امکانات لازم برای ماندگاری روستاییان عزیز در زادگاهشان است.

محمدی ادامه داد: علاوه بر این در بحث اشتغال هم طرح‌هایی مانند نیروگاه‌های خانگی را برای استقلال و تأمین معاش بهتر خانواده‌های روستایی دنبال می‌کنیم.

وی از انجام عملیات زیرسازی ورودی برخی معابر روستای «مل‌خرگ» با هدف توسعه زیربنایی این روستای فاقد دهیاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، بخشدار مرکزی دیر از تخصیص ۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق بخش مرکزی “دیر” خبر داد و تصریح کرد: ۱۷ کیلومتر شبکه برق بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در سال جاری نوسازی شده است.
بخشدار مرکزی شهرستان دیر اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی، بسترهای ارائه خدمات در مناطق روستایی از جمله شهرستان دیر آماده شده و با تلاش های انجام شده شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها هستیم.